16 mars 2009

Måndag

Hej.
Före det att jag ska skriva den här artikeln om Uganda till Pågång ska jag bara skriva lite om min extremt roliga dag.
Eller nja, min dag var inte så extremt rolig. Historía och religion, hur kul kan det bli? Nja, inte helt fullt direkt. Alexandra var sjuk och gick hem innan religionen dessutom. :/ Hoppas hon kryar till imon!

Imorgon ska jag jobba. Det blir nog kul. O så har jag filmkunskap och historia som lektioner.
På onsdag är vi lediga. :D Då ska jag jobba på kvällen.

haha, jag har inget att skriva. Förlåt. Men jag känner inte alls sugen på att skriva. :/
Önska mig lycka till med artikeln. Så hörs vi. kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara