3 mars 2009

Jag är riktigt skoltrött.
Jag har än inte börjat, ahha, vad jag är sämst. Får nog hoppa det där med att bara plugga till 21.00 ikväll...
Har alla andra haft en bra dag?
Imorgon ska jag jobba. Torsdag och söndag också.

I helgen är det SVF öppet hus, så Alex och hennes mamma har lovat att följa med mig. haha. låter kanske konstigt. Men mina föräldrar är inte hemma, så sötAlex erbjöd sig och hennes mamma som gått där. :) Tacktacktacktack, det är guld värt.
På fredag kommer mina vänner Alex, Stintan och Anna hit, eventuellt Camilla. Det blir mys.
På lördag ska jag träffa världens bästa.


Anledningen till att jag skrev upp hela planeringen var ju då att jag inte orkar plugga, och för att jag inte kommit igång än. ^^ För att jag LÄNGTAR till provet är över imorgon.
Jag längtar längtar längtar längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara