3 mars 2009

Tisdag, plugg och hångel i bibblan?

Hej mina vänner.
Idag har dagen gått åt till att plugga på det omtalade historiaprovet. Började på historialektionen klockan 11, tog uppehåll vid kvart över 4, då jag tog bussen hem. Nu har jag ätit och tagit det lugnt, en liten break helt enkelt. :)

Men iaf, när jag sitter o pluggar i "tysta rummet" på biblan på skolan, sitter ett lesbiskt par mittemot mig. maha. Först typ såg jag den ena smeka den andra på kinden, då tänkte jag typ; öh? Sen såg jag att de typ smekte varandras ben, hah, så då började jag liksom förstå. ^^ Till sist såg jag dem hångla när jag skulle gå ut för att gå på toa. haha. Grymt kul. Jadu... lite speciellt kanske? Det är inte det att jag är emot homosexualitet eller så, men jag tycker bara det känns så grymt ovanligt! Eller så konstigt på nåt sätt, men det är ju kärlek lika väl som att jag älskar Emil, så ja... vad är det egentligen för fel? Varför blir man lite chockad innerst inne? Det är ju ganska inte ovanligt just nu, i det här samhället, så egentligen är det ju inte så stor skillnad. Det är ju också kärlek. Så får vi tänka. :)

Nu ska jag plugga historia kvällen lång, till 9 iaf. Efter 9 orkar jag inte plugga.
Ha det bra. Kramkram

1 kommentar:

  1. Hahha, kul att samma sak hände mej i tysta rummet xD måste vara deras tillhåll ;) men hålelr med fattar inte varför man reagerar så stort på det egentligen, men på nått skumt sätt gör ja de.

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara