29 mars 2009

Lördag kväll

Ikväll blev det inget Emil, för han blev sjuk. :/ Men det blev jobb och Sara. :D Jag fick 12 bokningar, varav en specialbokning till ikväll och fem till imorgon. ;) bonus. Hos Sara var det mys med ljus och inga lampor- prat - brand i brödrosten- Patrik 1,5- godis - popcorn. :) Yepp, en minst sagt mysig tjejkväll. :D haha. Jo, det där med brand i brödrosten var sjukt kul. Det började brinna i brödrosten. haha. Både jag och Sara blev helt handikappade, fattade inte vad vi skulle göra, vilket slutade med att Saras pappa fick komma. Han var tvungen att slänga ut den genom fönstret. haha. Sjukt kul. Vi typ WAAAAH. Oja, Sara är minst sagt så grymt bra. Tack och lov att man har den fina kompisen. Hon är så bäst. <3

Imorgon är det söndagskolan, och jag är nästan nervös. :S Tänk om barnen inte gillar det vi ska göra. Arghhh, hatar att de små småttingarna blir så sura och är så grymt jobbiga ibland. haha. Hoppas att det blir kul imorgon. Imorgon är sista gången jag har dem själv innan avslutningen. Då vill jag ju att det blir en bra dag. Så man kan känna att det känns bra när vi börjar nästa år igen.

Ha en bra söndag. Massa kramar.

Ps, saknar Emil så grymt mycket!

2 kommentarer:

  1. Hej! Sara sade att du hade en blogg så jag kollade den idag, snygg och trevlig! Brödrosten funkar än. Jag fick 6 poäng på ditt tjejtest. Stackars tjejer, måste man göra så mycket trist, haha!
    Ha det bra! Saras pappa

    SvaraRadera
  2. Hejhej. Trevligt att du kollade in. :) hah, ja det är inte lätt att vara tjej alltid. ;)
    Vilken tur att brödrosten överlevde ändå.
    Ha det bra du också. /Clara.

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara