29 mars 2009

Söndag

Hej!
Oj, har jag verkligen hållt mig borta från datorn hela dagen? Det var näst intill förvånande. haha. Men idag har varit den bästa söndagen på jättelänge. Jag menar allvar. :)
Dagen började med att vakna efter på tok för lite timmar eftersom jag redan var trött sedan innan. Men jag gick iväg till skattkammaren. Där hade jag tre barn bara. :) De är söta. Idag var det en trevlig dag. De var snälla och goa.

När jag kom hem åkte jag och pappa ut och övningskörde. Men vi körde inte så länge, men jag körde hem sen och det var skojigt.

Vid halv 3 kom världen bästa pokjkvän hit. Ja, Emil förståss. :D Vi hade det mysigt och SLAPPT som vanligt. haha. Men det är bra. Självfallet var det kul också. Älskling. <3 Bäst.
Nu ikväll har jag kollat på TV med mamma och pappa, fyllt i ansökan till SVF fullständigt och ja, inte mycket mer än det. :) Så imorgon skickas SVF:s anmälan. ;) Woho.
Och dessutom, idag kom På Gång ut. :D :D :D Artikeln med Uganda. :D Det var grymt kul att läsa sin egen artikel sådär. Finemang. Det är verkligen kul.

Nu blir det One tree hill och lite läsning. :)
Ha en god sömn och en bra dag imorgon. Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara