25 mars 2009

Onsdag, babbelinlägg

Hejhej.
Jag är hyper just nu, pga att jag är sjukt trött efter dagen och att jag ... ja bara att jag är trött. :P Den sista halvtimmen på jobbet så satt jag och typ halvsov med telefonen i handen. haha. Om det ens var någon som svarade så hade jag säkerligen en äkta telefondödröst. haha.

Ikväll fick jag 9 bokningar så jag är nöjd. :) I början gick det rätt dåligt så jag är väldigt nöjd faktiskt. Det går bra för mig nu för tiden, härligt.^^

Men en läskig sak var nu lite senare när jag var så trött. Jag ringde och i telefonen svarade en som hette Viktoria. Det jag reagerade på i första stunden var att hon lät jättelik Vickan i telefonen. Shit vad läskigt det var. O så hette den Viktoria också. Ja... såna saker är läskiga, röster som är extremt lika, ibland kan jag till och med se Vickan i skolan, eller ja, tro mig se henne, jättekonstiga saker. Lite läskigt. Inbillning kallas det, om ni inte visste det förståss. ;)

Nu tänkte jag sätta mig, eller ja, lägga mig i sängen och kolla på filmen Matchpoint. Jenny tipsade och ja, då ska jag se den. :) Någon som sett den? Imorgon är det ledigt så då ska jag slappa till det rejält med frukost på sängen och en promenad. ;) Yes box.

Ha en bra dag imorgon vänner. Jag skriver, ni läser. :D That´s the deal. Fast ni kan ju också skriva, vad som helst. Fast egentligen bara snälla saker. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara