4 mars 2009

Onsdag

Idag fick jag sju bokningar, jag var nöjd. :) Jag har även skaffat mig ett par nya jeans, helt i min stil, tajta stuprörs och lagom i midjan. :D Perfekt. Inte så mycket utseende för världen, men de sitter tooootalt perfekt asså! Jag är jättenöjd.
Pratade nyss med Emil också, han gör dagen bra även om det kanske inte va så intressant samtalet eller så, men jag vet att jag älskar honom.

haha. Idag fick jag även första flörten som telefonbokare. ^^ En kille jag pratade med var singel, men jag trodde han hade sambo, så när jag kom till tillfället;
Ja, det enda kravet vi har är att både du och din sambo är hemma under rengöringen...
Han: Ja, tyvärr är jag ju singel.
Jag: Jahaja, nej men då förstår jag, då är det ju bara du. :P
Han: Ja, du låter ju trevlig. (haha)

HAHA. Sen typ lät han jätteflörtig av sig, sådär ung och jobbigt flörtig. ahha. Lite skoj, men ja. :P
Provet som jag tjatat om är ÄNTLIGEN över!!! YES! Det gick väl typ sådär ungefär... jag vet helt enkelt inte riktigt. Var riktigt nervös, men äntligen är det över.

Imorgon blir det jobb. :)
Puss och kram, skriver snart igeen. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara