5 mars 2009

Torsdag

Hej,
Just nu sitter jag här på bibblan i Jkpg och läser religon. Vi har prov om djuretik på måndag. Provet kommer gå till så att vi kommer få skriva en uppgift som handlar om just djuretik. Frågan som hon stället är om varför människan ska behandlas mer värde än djur? Vad tycker du? Jag känner att jag har inted direkt någon åsikt... men det ska jag bilda mig. haha.

:) Ikväll blir det jobba. Så ja vet faktiskt inte när mer än nu jag ska kunna plugga. :P
Men det får helt enkelt gå bra! :D Ska försöka fortsätta plugga nu den sista tiden.
Ha det bra. och en lyckad torsdag! Kram

1 kommentar:

  1. Svar ; Jag minns faktikst inte, emn jag minns att de hände! och det borde väl vara samma liskom? ;) hehe

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara