5 mars 2009

Torsdag jobbdag :) ÄNTLIGEN TORSDAG

Hejhej.

ÄNTLIGEN TORSDAG!

Jag har längtat efter helgen. För den helgen blir bra. :D
I morgon ska Alex och Stintan komma hem till mig för att kanske titta på nån film, prata, spela nåt spel kanske och äta tacos. :) Det blir myyys. :D

På lördag ska jag träffa Emil, det blir bra. Saknar honom.
På söndag blir det jobb... igen.

Jag jobbade ikväll. Ikväll var jag sjukt trött, och ja, då väldigt flummig. Typiskt mig. Lite synd, för jag jobbade ju. Men det var så himla kul.
Första skummisen var en gubbe som tydligen var känd? HAHA. Ir inte. Han hette iaf Sven Slättergren och bodde i Skillingaryd.
Är han känd? haha.
Först så fattade han noll, sen när jag fick prata med hans fru så påstod hon att det var några som hade skrivit upp han på en lista och namngett honom bara för att han var KÄND i Skillingaryd? HHAHA. Vilket skämt.

Andra skummisen var att jag ringde till en kvinna som jag skulle återkomma till om en rengöring av säng. Då sa hon att det var hennes son som ville ha den här rengöringen. O så sa hon att jag skulle ringa hans mobil. Jag gjorde det. Han svarade inte.
Så sen frågade jag Ida om jag skulle göra så, att verkligen ringa till sonen liksom. haha. Då började en på jobbet säga att han bara drev med folk. HAH. Så hon hade tydligen haft han med. Och han hade varit jätteskum. haha. Typ frågat Emelie om han kunde få ett kort på städerskan?!? HAHA. Vaddå äckelpäckel liksom? Tur att han inte svarade. haha.

Kul jobbdag! yes. :) Det är bra. haha. Men lite fööör kul kanske, typ skrattade en del, men så kan det vara ibland när jag är SJUKT TRÖTT efter en natts dålig sömn och efter en skolvecka med mkt i.


Godnatt. Kramkram <3
ps; delen om jobbet var samma text som på Bdb, urtsäkta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara