27 april 2009

Första praktikdagen var helt okej. Vi inventerade. Personalen verkar vara ganska trevliga faktiskt. Men det är alltid svårt att vara praktikant. Det känns alltid så himla fel och att man är i vägen helt enkelt. Ganska jobbigt faktiskt.

Idag, eller ja, praktiskt taget hela eftermiddagen och kvällen har jag försökt plugga på jehovas vittnen-arbetet. Men det går SKIIIT. Jag har skrivit överskriften. Jag kommer ingenstans. Vet inte var jag ska börja... HJÄÄÄÄLP! I need somebody to help me, noooow.

Okej, var är blogglusten? Var är det som gör att jag vill skriva? Inte hos mig.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara