27 april 2009

Jenny, du är UNDERBAR.

Jag trivs med henne. Hon får mig att må prima. Hon får mig att le. Hon får mig att alltid känna mig säker. Det låter som att hon är nån liten ängel, men det är hon nästan. haha. Hon är alltid så himla söt och snäll. Hon säger aldrig fel kommentarer, hon får mig aldrig att må dåligt över mig själv. Hon säger aldrig kommentarer som; Typiskt dig. haha. Jag hatar såna kommentarer. Det får en bara att tänka, vad gör jag här? Hon är lugnt en av mina bästa kompisar.

:) Ett kärleksinlägg till Jenny. hahaha. Hon kommer säkert aldrig läsa det, men ändå. <3Puss till henne

Jenny, Alexandra och Emil får mig att må bra. De är mina bästa vänner. Och så vill jag alltid ha det faktiskt. Tänk om man tappar kontakten med Alexandra nu efter gymnasiet. :/ ONooooooo. Men Jenny och jag bor ju näst intill grannar så vi kommer väl förhoppningsvis inte tappa kontakten. Inte ens när jag flyttar. :/ Nej.

Men vi alla vet att kompisar, det växlar hela tiden. Men någon som jag alltid vill ha hos mig, är min allra bästa vän och pojkvän Emil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara