28 april 2009

Tisdag

Hejhej. :)
Nu sitter jag hör på skolan och jobbar med jehovas vittnen- arbetet. Det kommer antagligen bara bli babbel, som vanligt. ^^

Idag har det varit sjukt kul på Bokia. Eller nej, inte sjukt kul, men lagom roligt. :) Jag har fått prissätta varor, svara på frågor från kunder, hjälpt till med att ställa iordning i hyllorna och hjälpt till med att packa upp allting. Tider går så snabbt där, och det är däremot sjukt bra. :D

Efter praktiken gick jag på stan och letade sjal och väska till balen. Det gick typ SÄMST. Jag kommer aldrig hitta en snygg sjal eller en fin väska till. No way. Inget funkar. ^^ Jadu. men det löser sig väl. När jag gick på stan såg jag att uteserveringen var öppen. :D Ja träffade Magret och snackade med henne. :D Gillar henne. Hon blev jätteglad att träffa mig. Hon sa också att hon skulle ringa nån gång ifall hon behövde hjälp på nån lördag.

I eftermiddag ska jag plugga, sen teorikurs. Till sist, EMIL kommer. :D Jaaa. Asså igår, ahha, vi pratade i telefon i 2 och en halv timma. waah. haha. Jag somnade gott iaf.

Ha det så bra. Kram, hör av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara