3 april 2009

Fredag kväll

Hej. :)
Jag ska alldeles strax gå och lägga mig, tänkte antingen kolla på Gosip girl eller gilmore girls. Har inte bestämt mig än riktigt.
Kvällen var väl helt okej. Singing bee, min ungdomsledare var ju med där, men han åkte ut ganska i början. Skittrist. Men det var ändå kul att kolla. Och andakten var skitbra. :) Sen så var Affe, Claras bror och Emils kompis där, kul. Haha. Han kan verkligen inte vara tyst. Men det är ju possitivt. ahha.

Imorgon blir det GÖTEBORG. :D Träffa Anna, äta middag, fika, vara med familjen, shoppa. :D Helnice dag. På kvällen kommer Emil o hämtar mig så ska jag sova hos han.

Ha ett riktigt bra påsklov. Puss och Kram /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara