5 april 2009

Helg.

Hejhej
Jag känner att ni på bloggen hänger inte riktigt med nu. :P
Igår var jag med Anna, mamma och pappa i Göteborg och shoppade loss. Näst intill med tårar när inte en enda klänning passade eller var tillräckligt fin. Men till slut, så hittade jag min klänning. :D Och en jacka. Och ett par skor. :) Nu fattas bara en liten vårig tröja. Som nog blir letad efter på stan på tisdag med världens bästa pojkvän.

Ja just det, på tal om honom. Igår kväll åkte jag med Emil och hans kompisar hem till Emil. Shiit, vad de inte kan vara tysta. haha. En kul sak var att på facebook kan man svara på frågor om olika personer, då hade Kalle fått en fråga om mig; Är Clara Lennartsson bra i sängen? HAHA. Men herregud, facebook, skärpning. :P
Iaf, mysig kväll hos Emil. Även om den blev kort pga. att vi inte var hos han förän vid 9, eftersom vi var i Göteborg. Vi kollade på Eurotrip (haha), myste och pratade. Det var mysigt. För alltid Emil. Imorse ville jag ha frukost på sängen (höhö) men nejnej, det gick ju inte. :P Så då surade jag. :D På skoj. Men ändå. Det hade ju varit något minsann.
O så var vi på släktkalas hos hans mormor och morfar också. Asså de är ju så snälla. :) Sen blev det tyvärr åka hem för mig.
Mysig helg som vanligt. Jag längtar redan tills nästa gång vi ses, troligen på tisdag.
Emil är världens bästa pojkvän, han betyder allt för mig.

Ikväll blev det film och frukt doppad i choklad. :D Gott. Med Jenny. Fina vännen. <3

Ha ett bra lov vänner. Puss och Kram /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara