3 april 2009

Fredag morgon

Om jag ska vara ärlig så orkar jag inte gå till skolan idag, fast jag gör det ändå.
Arbetsmiljö och säkerhet, hur kul kan det vara på en skala 1 - 10? Inte alls.
Ikväll blir det tonår. Då ska vi kolla på Singing Bee där vår ungdomsledare, Anders Grahl, är med. :D haha. Det blir nog skojigt. Innan dess, kör.
Det bästa med den här helgen är att jag ska träffa Emil imorgon kväll till söndag. :D Ja.
Men imorgon ska vi till Göteborg, Anna, jag, mamma och pappa ska gå på stan och leta studentklänning. :D Yes. Det blir nog skoj. Om inte alla andra förutom jag kommer ha 1000 åsikter. För nu är detta min klänning, jag vill att den ska kännas både bekväm och snygg liksom. :) Så imorgon blir det på jakt efter den perfekta studentklänningen. ;)

Vet ni, efter den här lektionen så är det....
PÅSKLOV!

Nu ska jag iväg till skolan.
Ha en jättebra dag alla. Puss och Kram /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara