15 april 2009

Full dag- Onsdag

Hejsan.
Tack för din kommentar, Lovisa, om min krönika. :)

Dagen har varit mycket full om man säger så.
Först var det skola.
Sen bussen hem, hemma i typ 45 minuter.
Bussen till tandläkaren, tandläkaren i 10 minuter.
Bussen till stan för utställning och en sorts öppet hus-kväll för nior som har valt media. Berättar mer om det strax. XD haha XD, runt 2 timmar.
Bussen till Gräshagen, bönegruppen hos Karin.
Klockan 21.55 var jag innanför dörren till mitt hus. :D Yeah. VILKEN UNDERBAR DAG.

haha. På tal om vilken underbar dag, VILKEN UNDERBAR MEDIA-FEST! ahha. Noooot. Det var knappt inga nior där. Och bandet som spelade spelades alldeles på tok för högt. Nej asså det var inget kul att det inte var så många där. ^^ Men kul att se klasskompisars redovisningar av sina projektarbeten. :) Eller ja, några berättade om sitt projektarbete o sånt. Nice. :D Men vilken flopp media! Ojoj. :P

Och dessutom tycker jag inte eftermiddagen/kvällen har varit speciellt jättebra den heller. Jag har bara kännt mig rastlös, trött och lite stressad. Men jag har inte hittat varför jag känner mig stressad än? Konstigt det där. Men därför ska jag tillbringa min lediga dag med att reda ut lite saker med konflikten mellan mig och min stora redovisning i svenska C som jag har om en vecka. Jag har nämligen inte gjort NÅGONTING typ. Och ja, den är nästa torsdag. Men utöver att plugga ska jag sova länge och gå en promenad, elljusan och bara tänka på mig själv.

Trots att vi haft lov så känns lite som i min dröm inatt. Jag springer och springer, men fötterna rör sig inte. Jag stressar och stressar, men ändå hittar jag ingen lösning direkt på någonting. Jag känner mig bara allmänt lite stressad och lite konstig.

Jaja, nog om mig. Tänk på dig själv nu. :) Ta en minut och bara tänk igenom dig själv. ;) Bara ta och stanna upp i livet och bara pausa. Lova mig att ta hand om dig. Kram /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara