23 april 2009

GLORIA!!!! Jag saknar dig min lilla vän <3. waaah. Tänk att jag typ aldrig mer kommer få träffa Gloria. Jag kommer aldrig mer få höra Alles jublande barnskratt. Jag kommer aldrig mer få se Gloria le det där söta leendet som får mig att bara vilja ge henne en kram! :/ Buhu. Ja, vissa människor ger en sånt stort intryck, men de finns på en helt annan plats i världen, i Uganda. :P ^^

Saknar dig Gloria. <3
Gloria kommer säkert glömma bort mig ganska enkelt. :P Vem vet, hon kanske inte minns mig idag. Men jag komemr alltid minnas den flickan. När hon satt i mitt knä och jag såg hennes glädje när hon tittade upp på mig, då blev jag glad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara