23 april 2009

Torsdag

Hejhej.
Sjukt ont i magen, så jag la mig och sov i typ en timma. Sköönt. Det är bäst att bara ha en lektion på torsdagar tycker jag. :) Idag var lektionen inte något att leka med i och för sig, redovisning. Yäy. Men det konstiga var att jag var inte så nervös som jag brukar vara, och det gick väl helt okej. Hade tyvärr inte övat så mycket. Shame on me! Men jag hoppas att han tyckte det var bra ändå. Dagens redovisning handlade om utseendefixering och insidan. :D Jag gillar det ämnet. Det är så himla viktigt, så jag skulle kunna hålla föredrag för hela skolan om så nån frågade. hahah. Nej, men jag tycker det är ett grymt bra ämne.

Igår var bönegruppen här, och det var mysigt och kul. De stannade ganska länge så jag hann ju inte plugga efteråt. Men det var en trevlig kväll tycker jag. :D

Ikväll blir det teorikurs och jag är väl ganska sugen. Jo, faktiskt, på att börja ta tag i detta på riktigt liksom. Även om körkort och hela grejset är lite i vägen just nu, så är det skönt att vara igång. Jag har bestämt mig att SVF får gå som det går helt enkelt. Om det inte går nu, så vem vet, det kanske inte var meningen. Ingen kan veta. Så nu ska jag bara ta en sak i taget varje dag och inte stirra upp mig. Något som stirrar upp mig lite är religionsarbetet. Ushja. Men det ska jag försöka börja på idag. Verkligen försöka. Men om jag inte orkar, nej, då får det bli någon annan dag. Får se lite hur det går.

Ha en fin dag! Puss och Kram /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara