22 april 2009

SVF- ångest



Japp, det är precis just det här som stressar mig.
Jag får ångest över hur lite jag kan utav det som kommer att komma på provet.
Jag får panik över hur lite tid jag har kvar att öva...

Yes, igår fick jag sån ångest. Ordförståelseprovet på högskoleprovet verkar skitsvårt och om det kommer komma ungefär liknande på SVF:s prov så kan jag ju slänga mig i väggen.

Så nu har jag bestämt mig för att jag, Clara, ska sluta få panik över SVF. Kommer jag in så kommer jag in, kommer jag inte in så fixar det sig... Någonstans inser jag att nej, det är inte så stort att jag behöver bli deprimerad över det. Då kan jag lika gärna göra något annat eller komma in på högskolan eller nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara