21 april 2009

Tisdag

hejhej.
Just nu så har jag lite smått panik, inför SVF provdag som är om bara två veckor. Jag kan ingenting. Det går skit med ordförståelse. Pluggar på gamla högskoleprovs ordförståelse. haha. Vilket skämt, jag kommer aldrig att fixa något utav proven. Jag får panik. Jag övar och övar, men varje gång får jag panik över allting. Alla hundratals ministrar och allt möjligt, hjälp mig.
Jaja, nog om min panik.

Ikväll ska jag jobba, hoppas det går bra bara. Just nu känner jag mig lite stressad över allting. Teorikursen börjar på torsdag och den kommer lite i vägen just nu... Jag hinner inte med mig själv. haha. Och vi har det här med SVF, det stressar ihjäl mig. Jag får så sjukt jobbiga tankar ioch mardrömmar om hur jag inte kommer klara det! Men jag vill ju så gärna...

Tisdagar är ingen bra dag. Tråkigt med historia och sen långa håltimman... Ush! Hata tisdagar asså.

Ha det bra. Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara