13 april 2009

Påsk!

Hejhej. :)
Hur är allt med er?
Osh, nu har jag halkat efter på riktigt här minsann. Men jag hade en bra påskafton. Hur hade ni det?

Påskafton.
Jag var ensam tjej på en fest med Emil. Runt 10 killar, och jag. :P Det skulle ha kommit två tjejer till eller nåt, men nej. :P I alla fall, jag ensam tjej. Vi åt middag, grillat. :) Det var gott och ganska kul faktiskt. Eller ja, det var kul. Sen gick vi ut och sköt raketer framåt kvällen och det var riktigt coolt. Det var jättefint. Men sen skulle de raka av håret på tre av dem och ja, det blev lite mindre kul enligt mig. Men jag och Emil åkte hem vid typ 12. Hemma kollade vi på thats 70 show och låg och pratade jättelänge. Det var kul och mysigt. :) Asså det är favoriten för mig, haha, bara ligga och prata om allt möjligt. Det är så mysigt.

Ja just det, får ju inte glömma det inställda tåget!!!! Jag fick sitta på stationen och prata med en tjej som jag aldrig träffat förr i typ 1 timma. :P Sen när väl den beställda bussen kom så fick man åka buss i typ 40 minuter. haha. Inte nog med detta hysteriskt jobbiga att vänta så länge, det var några, typ fem jobbiga killar som babblade med mig och den andra tjejen. haha. grymt jobbiga var dem. De typ raggade, och vi dissade. :P

Påskdagen
Jag och Emil gick upp och gick till kyrkan. Jag var sjukligt trött så jag hörde nog inte så mkt av predikan. Sen fikade vi o så. Men sen så åkte vi hem och gick en promenad med Tussie. Det var mysigt. :) Ja, o så gick den dagen ganska snabbt fram till att jag skulle åka hem. Emil och några kompisar till han skulle fiska vid Emils sommarstuga så de skjutsade hem mig.

När jag kom hem åt vi middag med Filip, Marii, Stina och två tyskar som var på besök.
På kvällen kollade jag och Anna på Narnia. Åh vad söt den filmen är. :D

Idag ska jag bara ta det lugnt... Typ läsa och bara vara helt enkelt. Jag känner mig så stressad på nåt sätt nu inför de här veckorna som är kvar innan studenten. :S Typ teorikurs också, och den gjorde mig lite stressad. :P Den börjar snart och shit, jag har ju så mycket annat.

Jahopp. Hoppas det går bra med allt. Ha en bra dag. Kram! /Clara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara