10 april 2009

Tre dagar, systrakväll, GLAD PÅSK. :)

Hej, jag kände att ni kunde behöva lite uppdatering. ;)

Tre dagar var nice. Jag, Neja och Therese tog Neja som chaufför och åkte till Tre dagar. Vi fikade med Isak och Lukas och med flera... Extra kul att träffa dem iaf. :) Men det kändes sjuuuukt konstigt att prata med Isak. Han bor i Skåne så det kändes lite konstigt. :P Men även lite skumt att prata med dem. Jag saknade Vickan... Så grymt mycket. Näg jag fick se Isak och Lukas, så bara, åhh Vickan du var här förra året. :/ Det var som roligast när hon var med... Iaf, det kändes lite jobbigt.

Jag kom hem vid 1 och då låg jag och Anna och pratade till klockan 3. haha. Shit. Men vad det är härligt att prata med syrran. :) Hon är underbar. Imorse skulle vi till farmor på fika. Det var ju lite småtrevligt sådär. :) Ikväll blir det systrakväll. :D Antingen bio eller hyrd film, men det bästa, äta på Claras. :D Och köpa godis också. :)

Ja just det, påskafton imorgon. ;) Igår fick jag ett sms av Emil om att vi skulle göra något hos någon. hahha. BRA planering! hahaha. Oja. Men idag fick jag ett sms om att han visste hos vem nu iaf. haha. Men det blir mys och vara med Emil iaf. :)

Glad påsk mina vänner! Kramkramkram /Clara.

3 kommentarer:

  1. Fyyy va fuskigt med systrakväll när inte jag e me...! Men ha det så mysigt ändå mina älskade systrar!
    Många kramar till er båda!

    SvaraRadera
  2. Glad påsk clara :) ha en bra dag!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara