2 april 2009

Torsdag

Hej!
Ojoj, en hel dag utan blogg. ;)
Men idag har jag bara läst min bok. Den är helt fantastisk så man nästan får tårar i ögonen när man läser. Och det är något positivt för mig.
Ikväll har jag varit på sammanträde för skattkammaren i två hela timmar. :P Tjoho. Vi disuterade skattkammaravslutningen som är den 10 maj. På vägen hem gick jag med Sophi, hon som jag är ledare med. Det var trevligt. Vi pratade om gruppen och så. Ibland är det riktigt skönt att få höra, att nej, jag är inte ensam om att skälla på dessa barn. :P Och det är väl bra.

Snart är det påsklov, vilket känns helt underbart. Min kropp och hela jag längtar efter att bara får slappna av och ha lov. Inte för att jag inte har mycket sen. :P Men det är skönt att ha lov. :D Trots att jag inte har alls mycket i skolan, förutom de där stora sakerna som projektarbetet, arbetet i religionen och... den muntliga redovisningen på svenska C, så känns det tungt att gå i skolan.

Ha en sömn sen. :) Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara