29 juni 2009

Anna flyttar :)

:)
Vad härligt det är med sommarlov. Underbart skönt.
Idag har jag varit och solat på Jennys trädgård. :) Pratat en del, läst, varit tysta... helt perfekt. :) Med henne kan det vara tyst, med henne kan man prata hur mycket man behöver... med henne, min kära vän. Hon är hur bra som helst. :)

Nu ska jag iväg till jobbet, bowling och mat? vad jag fattat det som? :P Med cheferna, en bokerska och Ida. ;)

Sen ska j a antagligen hjälpa till att flytta Anna till Jkpg. :D YEEEES. DAGEN ÄR HÄR. haha. Ni fattar inte hur överlycklig jag är för att hon ska flytta hit. :) Perfekt.

Ha en härlig kväll. :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara