3 juni 2009

Onsdag

Hejhej. :)
Idag är jag glad, idag är en jättebra dag. Jag fick veta mitt betyg i text, mediekommunikation, medieproduktion och projektarbete. Jag är sjukt nöjd. Och så tacksam mot Johan. :D :D:D ihi. Tacktacktack. Han satte 4 betyg på mig, haha.

Efter skolan gick jag en stund ensam på a6. Där shoppade jag en bok som folk ska få skriva i på min student men som det också ska finnas bilder i sen. ;) Lite gästbok blandat med fotoalbum nämligen. ;)

Tänkte även börja skriva dagbok IGEN, så jag köpte en ny och fräsch. :) Nu börjar sommaren komma och jag tar studenten, jag känner att jag kan behöva skriva lite dagbok faktiskt. Jag har tröttnat, men jag vill få upp den där gnistan igen. :) Börja på nytt igen liksom.

Jag köpte också ett par tights, eftersom min käraste pojkvän tog sönder ett par andra. hahha. Jaaa... Det har jag nog inte sagt... ^^ Förrförra helgen hade jag kjol o tights på mig, då hittade han en maska på dem. SJÄLVFALLET SÅ DROG HAN I DEN! haha. Så då gick dom sönder. :/

En tröja fick hamna i väskan också. :D Eller ja, jag köpte ju den! En lila blev det. :) Jag är ganska nöjd med dagens inköp, men jag behöver nog egentligen en kofta och någon mer tröja, och ett par skor! Mycket inköp måste fixas. Får väl ta med mig Jennie, eller mamma. :)

Idag ska det jobbas, igen. Och imorgon också. ;) Sen så är det heeelg. :D Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara