4 juni 2009

Hejhej.
Hur gör man för att bli pigg när man tog sig en sovstund på dagen, och den blev lite föör lång? ehe. Ja, ni fattar. Jag la mig i soffan och tänkte sova en stund efter lektionen. Men ehe, jag sov för länge. Nu är jag trött och har nån konstig känsla i mig. ^^ Ush.

Jag ska jobba idag också. Och jag har ingen aning om vad jag ska äta... Jaja, nog om detta. ahha. Idag hade jag bara betygsamtal med Fredrik (Svc-läraren), jag satte dit mitt MVG :D. Yeah. Han är så luddig när han pratar betyg, haha, så efter ett tag när han svamlat sa han: Eh, jag kan gå rakt på sak, jag satte högsta betyg på dig. haha? Då fattade jag först inte om det var i hela kursen eller bara på den senaste redovisningen. haha. Jag är jättenöjd i alla fall. :) Tacktack. :D

Igår fick jag 7 bokningar... det är ju bra om man får det, så det. :) Ha det så jättebra. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara