28 juni 2009

Hejhej. :)
haha, Stintan du är rolig. Men ja, jag har nog börjat skriva här igen. ^^ Egentligen tog jag inget uppehåll, eller så, det bara blev lite mellanrum. :D

Helgen med Emil blev kortare än vad jag trodde förra helgen, men ja, det är tråkigt. Men det blev en mysig lördagkväll och en tidig söndagsmorgon. haha. :) Men vi ses ju faktiskt ganska länge den här veckan som kommer sen så det... det får väl kompensera som Emil försökte med. höhö.

Idag blir det släktfeeest, för Erika. :D
Imorgon bowling med jobbet, haha, jag, cheferna, Ida och Chiara. ;) Gött! haha. Det var en tävling för nån månad sen som jag och Chiara vann, så då fick vi en bowlingkväll. Weiii. haha. Men det ska nog bli skoj det med.
På tisdag ska jag nog träffa Stintan och Alex. :D Sjukt härligt det blir!!!
På onsdag, GF.
Så veckan rullar på... shit, nu är det snart DEN veckan, den där sista veckan innan dagen den 4.

Ha det jättebra. :) Kram <3

1 kommentar:

  1. Oj känner du så? Att det är sista veckan innan? Jag känner faktiskt ingen oro alls, jo för lördagen såklart eftersom att jag kommer befinna mig på jobbet just då! kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara