27 juni 2009

Lördag :)

Hej. :)
Allt bra med er? Idag blev det sova till 10, äta frukost och ha roligt med Anna (min syster) och sen sola. :D Underbara väder, jag älskar det. Men ändå sitter jag inne? höhö. Nä men jag skulle kolla min mejl o massa såna saker, då blev det såhär. ;)

Ikväll kommer min älskade Emil hit. :) Till imorgon. Sen är det släktkalas för Erika, 20 år! :D Härligt. Och sen till sist kaaanske jobba, jag är reserv. Man vet ju aldrig...

Igårkväll var Therese, Amanda och Emma hemma här. Vi åt potatissallad och eh vad heter det??? Rostbiff, ja just det. :) O så åt vi vindruvor. Och kollade på Sex and the city, the movie. :) Det var en mysig kväll.

Asså ush, vad jag saknar att ha mina kompisar från skolan. Otroligt! Det känns så konstigt, man träffar dem varje dag, men nu träffar man ju inte dem nånting. Jag saknar speciellt Alexandra... ushja. Men på tisdag ska jag träffa Stintan och Alex. :D Ta igen allting som jag verkar ha missat, från Stintans blogg. :P :) och få ge dem en riktigt stor kram.

Nästa vecka var det GF jah, ja just det... ?!? Men det blir nog bra. Inte jättetaggad, men det.. det löser sig det också.

Ha en härlig lördag! Kram

2 kommentarer:

  1. jippieeeeee, du har börjat blogga igen :D haha, det var på tiden!! ;) när vi ses ska vi prataprataprata!

    SvaraRadera
  2. Ja, det är det jag saknar mest från skolan, närheten till vännerna. Att kunna träffa dem varje dag. För idag tycker jag att det ibland är lite svårt att få tid att träffa dem. Hoppas allt blir bra på GF!

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara