26 juni 2009

SOMMAR OCH SOL 2009

hej.
Nu är jag hemma efter en härlig semester vid mammas och pappas nya stuga, i Gullbranna, som ligger utanför Halmstad... Jag var där och invigde stugan tillsammans med mina två systrar Anna och Jennie. Mycket prat, solande, lite badande, halmstadsbesök, mys, det beskriver vår resa. :D En härlig vecka. :) Tack systrar... <3

Ja, det stämmer, precis där var det Vickan dog. Och det tar i på ett sätt att vara där, men samtidigt är gullbranna något jag älskar. För mig hör Viktoria ihop med gullbranna, inte bara för att bilolyckan var där, utan mycket för att vi tillsammans hade så kul tillsammans där. Många av mina lyckliga och härligaste minnen är med Vickan, på Gullbrannagården.

Om en vecka ungefär, imorgon, exakt, så är det ett helt år sedan hon dog. Den finaste och vackraste flickan på jorden. Hon togs bort från oss, med sorg, med stor sorg för oss alla. Innerst i våra hjärtan, Innerst i mitt hjärta tar det emot. Saknaden är så stor... <3 och ja vet fortfarande inte hur det kommer kännas på GF, om en vecka. Men jag gjorde valet, då får jag ta det att vara där och åka dit.

Men mitt lilla tillbaka-inlägg vill inte jag ska vara sorgset. För mycket roligt har hänt. Jag tog studenten för två veckor sen :D Det var verkligen en underbar upplevelse... det var en helt perfekt dag. Vänner, släkt och vänner firade mig på min dag, och den dagen var jättebra. :) Helt toppen. Att ta studenten är något jag verkligen rekomenderar. haha. ;) Om man nu har nåt val. ^^

Ha en toppensommar. Så skriver jag under tiden. <3 Kram

1 kommentar:

  1. Oj! Har ni köpt en stuga i Gullbranna? Vad roligt! För mig tar det emot jättemycket att åka till Gullbranna och jag kommer nog inte återvända dig. Inte bara för att det var där allt hände utan också för att jag aldrig har kännt någon samhörighet med Gullbranna på något sätt. Men hoppas allt går bra för dig om en vecka, tänker på dig! Och på Olivia som också kommer va där då! Ta hand om varandra!! Kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara