24 juli 2009

Friday

Hej.
Veckan i stugan med mamma och pappa var riktigt mysig och bra. :) Jenny var på gullbrannagården så vi träffades några gånger, det var riktigt kul. Annars var jag inne i stugan tillsammans med mamma o pappa. Tog det mest lugnt och löste korsord och läste, mys.

Igår kom jag hem, Emil kom till mig. Ikväll ska jag till Emil. Vi skulle va me några hos Kalle. Det blir nog trevligt. :) Imorgon ska jag jobba. Det ser jag fram emot, fast det är väldigt skönt med ledighet. ^^ haha. Lönen är väldigt efterlängtad den här månaden, så det blir nog bra. ;)

Drömde om Vickan inatt, det gör mig lite omskakad.. jobbigt.
Drömmar om att hon lever igen, det är bara drömmar, kunde det inte få vara sant?

Ha en fin helg gott folk.

2 kommentarer:

  1. Mysigt med en lugn vecka!
    jag har också drömt att hon levt igen, och sedan vaknat upp helt knäpp och verkligen trott på det ett tag! det är läskigt...

    SvaraRadera
  2. Den med egna bilder kostar 190 kr och den där man fixar designen kostar 275 om jag minns rätt ^^

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara