31 juli 2009

Hej.
Oj, en hel vecka sen sist... inte riktigt meningen. Men veckan har gått för full fart, för fort för min del. ^^ Förra fredagen var jag och Emil med Kalle, Julia, Sussie, Anton och Renjo. Det var trevligt. Vi kollade på filmen Enough och åt pizza o så. :) Enough va väääldigt äcklig, men väldigt bra också. Sevärd! :D Förra helgen jobbade jag o så va ja med Emil på lördagen o söndagen...

Sen jobbade jag till tisdag. I onsdags åkte jag, Jennie och farmor på en dagsutflykt till stugan. :) Väldigt mysigt o trevligt. Vi åt, åt o åt haha, spelade yatzy, promenad och konsert med Lena- Maria Klingwall. (tror jag) Mamma och pappa var ju redan där o så, så det var trevligt. På hemresan berättade farmor en del saker som jag nog aldrig hört. Väldigt mysig dag, :)

Igår träffade jag två stycken av de bästa. Först Alexandra... kommer sakna henne nåt otroligt när hon flyttar. När man mötte henne i skolan, man behövde inte hålla humöret uppe om man inte orkade, man behövde inte spela nåt, hon förstod om det var jobbigt nån dag. :) Hon är så bra.

Sen simmade jag och Linn på rosenlund. En riktigt kul eftermiddag!!! :D Väldigt kul faktiskt. Och skönt att simma. Ha kul är bra tror jag. :D

Idag åker jag och Emil till mamma o pappa i stugan. Det blir väldigt mysigt. :)
Ha en bra helg, så hörs v i efter den! Puss

2 kommentarer:

  1. Det var kul och träffas igår :D En riktigt bra dag var det! Puss min vän <3

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara