31 juli 2009

Jag avskyr alla frågetecken om framtid och utbildning. Det gör mig vilsen. Det gör att jag tvivlar på alla mina drömmar om att skriva. Alltså att jag tvivlar på allt jag drömt om i flera år. Varför? Varför ska det vara så svårt med utbildning??

Jag kom in som reserv på mediekommunikation. Men kommer antagligen inte bli antagen. Fick veta det för några veckor sen, men det känns jobbigare o jobbigare. Just nu känns det väl inte jättestressigt, men om jag inte skulle komma in nästa år heller, då vet jag inte vad jag gör. Det här gör att jag måste kanske tänka tanken att flytta ifrån jkpg. :/ Bläk.

Det är livets orättvisa som visar sina framfötter, igen.

1 kommentar:

  1. Nej men usch Clara, så får du inte tänka! Ta det lugnt, allt ordnar sig till slut! Vilken reserv är du? Vilket nummer? Hoppas allt ordnar sig, jag ber för dig! Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara