8 juli 2009

GF, det var roligt och bra. Bra för hjärtat, men även väldigt roligt. Gullbranna är fortfarande en väldigt mysig och härlig gård. Utan Emil hade jag aldrig fixat det. Men de andra hade jag väldigt kul med också. :) Och det är härligt. :) Skitbra konserter också, absolut. :D

Jag är sjuk nu... tyvärr. suck. Fast just nu för tillfället känns det som att jag mår mycket bättre faktiskt. :D Härligt. Ska gå o vila lite nu om en stund snart igen här... I helgen åker jag och Emil till Hönö, där mina föräldrar är nu. :) Det blir roligt tror jag. Förra året var Hönö en viktig plats för mig.. det var där jag kämpade som mest. Och platsen hjälpte mig mycket. Eller Gud hjälpte mig mycket.

Nu ska jag fixa och ändra lite med färger i bloggen, tror jag. :) Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara