14 juli 2009

hejhej. :)
Helgen var underbart härlig. :) Mysig helg tillsammans med Emil, men det var kul att vara med mamma och pappa också. De är så sällan hemma nu sen stugan. haha. I söndags gick jag och Emil på liseberg, haha. Jag ville att han skulle vinna ett gosedjur till mig. O så va det en grej som man skulle skjuta ner massa bin eller va det va, 9 stycken eller 18 stycken. På typ 40 sekunder. haha. Assvårt. Det gjorde Emil tills han vann en för 9 stycken. haha. O så va den pytteliten. haha. Men det va roligt ändå. :) Liseberg va kul o mysigt.

Igår jobbade jag. Jag fick sitta bredvid Anna innan alla kom, sen bokade jag, sen fick ja sitta bredvid igen efteråt. Jag förstår inte riktigt hur den här grejen är just nu, men vad jag fattat det som så kommer jag inte få sitta själv ansvarig på direkten, utan de ska se om jag kan eller nåt först. Konstigt! Men jag fattade som det var så eller nåt konstigt...

Ikväll kommer Sara hit och sover här efter jobbet till imorgon. :)
Nu ska jag iväg och handla fil typ. Sen måste jag nog skynda mig till bussen, för att vänta typ 35 minuter på bussen inne i stan. haha. Kul va?

Ha en fin dag. Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara