15 juli 2009

Onsdag

Hejhej. :)
Ska strax fortsätta att göra iordning mig. Ska iväg ganska snart till jobbet. ;) Och vet ni vad! Jag ska sitta SJÄLV ansvarig imorgon redan. Shiit. Jag tror jag dör. haha. Hjälp mig är det enda jag kan säga. Jag längtar tills jag har koll på allting och är van vid det. ^^ Så nu ska jag sitta ansvarig torsdag till måndag, sen nästa vecka igen fredag till tisdag, eller nåt liknande. :) Det ska bli skitkul och jag ser verkligen fram emot detta. :) Samtidigt som det ska bli kul så blir det verkligen något att bita i också, det kan nog bli ganska svårt.

Inatt var Sara här. Vi pratade och tog igen tiden vi missat, haha. Trevligt. :) O så kollade vi på Twilight. Asså jag tycker inte den filmen är så speciellt bra. Kan någon säga mig varför alla tycker den är så sjukt bra?? Jag kan inte se det. :)

Ha en fin dag. Puss

2 kommentarer:

  1. läs böckerna så kommer du tycka att den är bra!

    SvaraRadera
  2. Ja, Twilight är superbra för alla ortoligt snygga skådespelare och för att den får mig att drömma fina drömmar. Den är romantisk, otroligt välgjord, rolig och helt underbar historia! Blev du klokare?

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara