17 augusti 2009

Hallå :)
Det är nervositet-Clara som skriver. ;) haha. Japp, så sjukt nervös har jag varit idag. Ush. Såna här dagar vill man bara inte ha helt enkelt. :P

Ikväll var jag på stan med Anna. Det var mysigt. :) Vi shoppade present och även ett par byxor till mig. ;)

Just nu befinner jag mig i ett väldigt fruktansvärt nervöst stadium, haha. Det är nu de där tankarna kommer upp i hjärnan varannan sekund, tänk om jag inte får några vänner att umgås med, tänk om jag får vara själv hela dagarna, tänk om alla tycker jag är en tråkig skit. hahah. Shit, så rullar tankarna.

Men nu ska jag lägga mig och läsa.
Kram <3 ÖNSKA MIG LYCKA TILL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara