17 augusti 2009

Måndag

Hej. :)
Nu ska jag strax iväg för att intervjua Carina om smultronet (kyrkans förskola) till Pågång. Det ska bli trevligt. Fast jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska ställa för frågor, haha, men vi får hoppas att det kommer gå bra ändå... :D

Annars så har jag läst och städat lite idag. Jag ser fram emot att träffa Anna på a6, ska bli trevligt. :) Och jag hade inte blivit sur om jag hittade nåt att ha på mig nu i höst, haha. Ja just det, jag var ju på stan med Therese i fredags, det var nice. Då hittade jag två tröjor på gina tricot. Det var riktigt längesen jag hittade nånting där, så jag blev riktigt nöjd med mina tröjor...

Ha en fin fortsatt dag. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara