18 augusti 2009

INSPARK DAG 1

Första insparksdagen är över för min del, men nio är kvar. SUCK. Inspark = FESTA loss. Typ. haha. Och jag känner mig inte sådär sugen på det men annars är det fint. haha.

Uppropet idag var sjuuukt kul. De ljög föst o bara spexade, askul. Men insparksgruppen är väl inte så värst nice, men annars. Jag hoppas på bättre lycka de andra dagarna.

Ikväll ska jag på sammanträde med skattkammaren. Lika skönt att slippa insparken. haha. Men jag träffade två jättetrevliga tjejer på uppropet, men jag hamnade inte i samma insparksgrupp som dem, tyvärr.

Just nu saknar jag Alex o Stintan ganska så jättemycket faktiskt. :P :) Jag saknade att känna kompisar idag... Grejen är att egentligen vill jag bara strunta i denna himla inspark, haha, men det går ju inte, då kommer jag ju aldrig få några kompisar. Ush. Det oroar mig nu, att alla kommer va såna där festatyper, och jag not liksom. :( Suck.

Ha det fint. Pusshej

1 kommentar:

  1. Clara, det kommer gå jättebra! Var bara öppensinnad så ska du se att det finns massa trevliga människor som är som du :) Jag önskar dig lycka till med allt och jag saknar dig jättemkt! Skulle jättegärna vilja hitta på nåt någon dag.

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara