19 augusti 2009

INSPARK DAG 2

Tjohej. :)
Andra insparksdagen är över, och oh vad skönt det är.. :) Idag bytte jag insparksgrupp, till en mycket trevligare grupp. :) Country-gruppen. haha. Vi är i olika musikstilar. :)

Jag har även insett att jag inte måste gå på alla dessa insparksfester, jag kan väl lika väl lära känna människor på dagarna. ;D Yes box. Annars var det en del tråkiga föreläsningar idag, på Kinnarps. Men det gick bra ändå. :) Har träffat på en del folk idag iaf, trevligt.

Just nu håller jag på och checkar ifall man kan låna vissa kurslitteratur på biblioteket, och har även köpt en bok.
Har alla andra haft en bra dag?
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara