16 augusti 2009

A just det, helgen får vi inte glömma. haha. Gissa var jag var någonstans??? :D haha.

...precis, hos EMIL! Konstigt va? haha.
Helgen var bra den. :) Slapp, lugn och bara mysig. Söndagar är inte mina favvisar precis, fast den här söndagen har varit bra. :D Mycket mys och bara ta det lugnt. Härligt. Jag och Emil åkte hem till mig vid 3 för att äta grillat med mamma och pappa. Vi gick även en promenad. Skratt och prat, det är kul. :)

Amazing <3

Sen efter det att han åkte har jag övningskört och sen gick jag med Sara ända till Norrahammar. Sötnosen själv. <3 Hon är så fantastisk. :)

I fredags var vi på släktkalas för Hampus, 4 år. Där kollade jag lite i deras foto-album. O så såg jag hur jag satt på nåt kort där bredvid Vickan. Skrattandes. Vad annars med henne? Åh, gumman, jag saknar dig... JAG SAKNAR DIG!!!! Kom tillbaka. Shit, ibland inser man verkligen att, nej, hon kommer inte igen... o fy, inget depp-inlägg nu då, Clara.

Ne, nu ska jag gå för kvällen. PUSS. Ha det fint.

PS; Ta vara på äkta vänskap, det är svårt att hitta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara