16 augusti 2009

Vänner

Hej. :)
Helgen är över, och nu är det SÖNDAG. Sista söndagen på mitt sommarlov. Näst sista dagen på sommarlovet. Ojoj. Det känns väldigt stort att högskolan snart börjar. Eller rättare sagt, att JAG, Clara snart börjar högskolan. haha.

Idag har jag gjort mycket känns det som. haha. Jag gick i alla fall ut med Sara. Hon är så himla underbar. Det var härligt att träffa henne och prata av sig lite om vänner och allt. Skönt. <3

Saras och min dialog:
- Ah, vänner är jobbigt att ha. Varför ska man ha det? (haha)
- Ne, ja vet inte. De är bra tills det att man egentligen behöver dom.

HAHA. Men typ så är det. I alla fall med såna där som inte är bra vänner. Äkta liksom. Ush. Jag avskyr allt som har med tjejer att göra. hahah. Varför kan man inte bara vara kille? HAHA. Fast jag tror att äkta tjejvänskap är värt så otroligt mycket... <3 Och jag är så glad för det jag har. För de nära vänner jag har.

Puuusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara