1 september 2009

åhh tack Stintan för ditt fina inlägg. :D Blev väldigt chockad. haha. Och full i skratt. Och lite tårögd, nästan. :) Men väldigt glad. Kändes ganska behövligt nu när allt är lite svajigt med allt. haha. Ny skola, ny klass, nya kompisar o så. :)

Pratade med syrran Jennie nyss och det var skoj att höra lite från henne. :)

Nu ska jag strax kolla på andra avsnittet av Lipstick Jungle. :D Mysigt. Kanske ska va inne lite på internet bara. ;) Så jag kan sova gott sen när jag är trött. Är inte trött än riktigt.

Nu ska jag gå och ta min lilla dos för dagen strax. (för tanden :P) Först borsta tänderna o sen vänta 30 minuter. Sen skölja med äckelvätska. :D NIIICE.
Puss. Hörs säkert snart igen ;) Mig blir ni inte av med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara