1 september 2009

I know, ingen läser listor. :) Men om du inte läst min blogg innan, eller nåt liknande. Kan ju va kul då. :P haha Och jag älskar att göra listor! Speciellt när det inte händer nåt kul på internet. ^^ Och jag vill spilla tid.

Matvanor: Jag är väldigt kräsen. haha. Men jadu.. lite för lite mat kanske?
Bästa maträtt: Mammas och pappas kyckling :D Asgott. Eller varför inte lasagnen?
Bästa dryck: Varm choklad. :D MUMMA
Hatdryck och maträtt: Hmm?? Allt som jag inte gillar? HAHA. Kan jag säga så? Nej, men a...
Bästa alkoholdryck: jag dricker inte ;)
Använder du smör på smörgåsen: Jadå...
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodis är nog min stil :)
Favoritglass: Hmm... Mc donalds mc flurry? :D

Shoppingvanor: Helt okej ändå. Ibland blir det en hel del, ibland inte lika mycket. Inte för mycket. :) Det beror ju på att jag inte har värsta mycket pengar alltid. haha
Hur mycket shoppar du för varje månad: Väldigt olika.
Har du mer skor än kläder: Onej, absolut inte, jag avskyr att köpa skor. :P
Favoritplagg: Jag vet inte riktigt... kanske min gråta myströja :D
Hatplagg: Jag vet inte det heller. Kanske fula färger och konstiga mönster. haha

Arbete, utbildning: Pluggar just nu på MKV:programmet i Jkpg. Jobbar samtidigt extra på Watersystems. :D
Jobbar eller pluggar du: Pluggar :D
Vad vill du bli: Antingen journalist eller informatör... tror jag :D
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja jag trivs på båda... men jag känner mig ganska stressad ibland av mitt jobb. Och utbildningen, den är ny, så det lär vi märka. :D Fråga mig om några månader. ;)
Är lönen viktigast: Hmmm... haha svår fråga. Såna fall ska man nog inte jobba på Watersystems. hahah! Men sådär. Viktigt med gemenskap också och om man tycker det är kul...

Boende: Hemma fortfarande :D I Hovslätt i en fin villa. :)
Lägenhet eller hus: Hus
Framtidsplaner med boende: Jag vet inte riktigt... bo med Emil är vad jag vill. haha. Landet. :D
Litet eller jättestort: Stort är fint. :D
Drömboende?: Hmm.. om man får drömma? Vid en sjö ute på landet och ett mysigt hus :)
Landet eller mitt i stan: Landet är mys.

Mysigt eller sterilt: Både och faktiskt. Mamma och pappa har lite så, och jag gillar det mycket. :)
Har du barn: Hehe, nej.
Är otrohet okej: Nej, vem tycker det är okej? Det är bara dålig stil.
Älskar du någon: Ja...
Betyder familjen mycket för dig: Ja verkligen. Står ganska nära mina systrar och trivs väldigt bra med mina päron :)
Är du lojal: Ja, jag hoppas på det. :)
Tycker du om att dricka dig full: haha, har aldrig varit det, och nej tack till det. Jag kan ha roligt utan...
Hemmafest eller krogen: Hellre hemmafest... men helst inte partey liksom. haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara