24 september 2009

Clara - Framtid som lite perfektionist?

Hello my friend!
Pappa satte precis upp en hylla över mitt skrivbord. Skitsnyggt. :) Rent och fint. Extra poäng till det när man ska plugga och så ju. :) Nice. Undra om Clara blivit lite av en perfektionist när det gäller ha rent?! haha. Jag har börjat ogilla när det är ostädat överallt. haha. Jag behöver utrymme liksom. ;)



Jag i framtiden?!? Waaah.

Vad händer annars? Nja, typ ingenting. Längtar till helgen. Hoppas bara Emil kan följa med imorgon på tonår som var tänkt. Men nu så ska han jobba, köra lastbil upp till Kopparberg. Suck. Lastbilsjobbet, haha. Ush. Men hoppas han hinner tillbaka. :)

Sen sist har jag "städat" lite på skrivbordet och kollat lite på söndagskolan. Barnen ska få lägga memori o måla lite. Diskutera med, eller ja, vilker betyder att jag babblar och de sitter och leker för sig själva. haha. Ja, men det blir nog bra. Vi ska nog äta kvällsmat här snart. Sen när det börjar bli senare ska jag kolla på Lipstick Jungle och 90210. Värda serier att kolla på. ;)

Imorgon blir det antagligen a6 för min del. Ska checka lite efter plånbok! Lite osäkert att köpa en plånbok över nätet, för jag kan ju inte veta hur den ser hur riktigt i material o så... Det tycker jag ändå är lite viktigt. haha. Alexandra, kommer du ihåg när vi var på stan och jag sa till en expedit att hennes plånböcker var lite plastiga? HAHA. Ush. Vad oförskämt, men jag
tänkte inte så jättelångt. haha.

Senare ikväll kommer KANSKE ett djupare tanke-inlägg. Lite mer seriöst och tankar omkring något, ikväll hade jag tänkt om glädje. Läs då. ;)

Hoppas du har en fin kväll. Puss. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara