16 september 2009

Dagens hiss och diss :)

Dissa:
- tappade mobilen från fjärde våningen på högskolan
- Seg morgon att gå upp till
- Allt plugg
-One tree hill va inte lika bra som jag förväntade mig. ;/


Hissa:
- Mobilen landade fint på ett bord, bara en våning nedanför. :D Hel och snygg, precis som innan. Emil påstår att det beror på att det är en Nokia? Vad tror ni? ;)
- Litteraturseminariet var bara kul och intressant. :) Gick finfint.
- Jobbet- var trevligt som vanligt.
- Att plugget gick bra idag. Bosatte mig på biblioteket från kvart i 11 till typ kvart i 3. :D
- Att jag är hemma efter en LÅÅÅNG dag.

2 kommentarer:

  1. haha, nokia håller faktiskt bäst av alla olika sorters mobiler! så jag tror också det var för att det var en nokia som den höll!;D

    SvaraRadera
  2. Hanna: haha, ja, det kanske är så ändå. :D Vilken tur att jag valde Nokia förra året då. ;) hihi. Hanna, har du nån blogg? :) Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara