16 september 2009

Supermobilen!

Jo, det här med mobilen då alltså. Den är superbra. Jag undrar om den inte har någon superkraft som klarade av att ramla ner en hel våning? haha!

Jag ska förklara, jag satt vid ett bord precis vid ett räcke, och satt och lekte lite o så är det som ett mellanrum mellan väggen och själva golvet, där emellan är det tomt, och ett räcka. Så hoppsan sa, så åkte mobilen ner! Jag hörde dunsar, och tänkte, shiiiiit. MIN MOBIL HAR GÅTT SÖNDER. Köpa ny. Alla kontakten? hur gör jag nu? haha. Ja, ni vet sådär när hjärnan går på högvarv! haha. Ojoj. Panikreaktion liksom... Så jag sprang ner på våningen under, där satt några tjejer, och de sa: var det din mobil som ramlade ner nyss? haha.

O så låg den där, snyggt och prydligt på ett bord. haha! Bara knapparna var lite utåt, men det tryckte jag in snabbt. Så var det fixat vet ni. ;) haha, Ja hjälp, vilket långt inslag om denna mobilhändelse. ^^ Men det var en kul upplevelse, inte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara