17 september 2009

haha, ojjj, visste inte vad klockan var. Men nu såg jag: 00:05!!! Shit. Clara måste ju kolla på en serie, vilket blir Lipstick Jungle ikväll. Så att det... det blir sen kväll, och sen morgon. :D

Imorgon ska jag förutom att ha sovmorgon, plugga ihjäl mig (okej, inte ordagrant :D) till tentan på fredag. Hoppas alla haft en bra dag. För det har jag. :) Tjejerna på jobbet, jag gillar er. Alltid kul att jobba. :) Julia, positiva klubben! haha. Jag är glad att jag träffat er på jobbet, jag trivs och har alltid kul!

Hejsvejs. Vi hörs som vanligt imorgon. Speciellt eftersom det är pluggdag. :D höhö.
Puss och Kram! /C.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara