13 september 2009

haha. Jag vet. Suddig bild. Men jag gillar den ändå. Tagen dagen efter balen. :) Om jag minns rätt. ^^ Mobilbild you know!

Iaf, med bilden vill jag bara säga att Emil är sjukt bäst. Han finns där. Han äger på att vara pojkvän. Det känns som att jag ibland förstör för oss, haha, typ att jag jobbar helg ganska ofta o då kan inte vi träffas så mycket. Men trots det, så är han så fruktansvärt underbar!!! :) Han ställer upp. Han är så bäst. Jag kommer ALLTID att älska dig! Du är min för alltid, och jag din föralltid.

Nu ska jag kolla på Lipstick Jungle, tror jag, fast först läsa lite bloggar. :)

Puss. Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara