13 september 2009

Jobbhelgen


Hejhej. :)
Först, har alla haft en bra helg?

Min helg = Jobb. ;) Ungefär så kan man beskriva den faktiskt. Men, det har faktiskt varit kul. :) Riktigt kul i vissa stunder. Julia, Positiva gänget. ;) haha! :) Mycket att göra och så, men det har ändå varit kul att jobba. Men nu är jag grymt trött så det ska bli skönt med lite sömn nu tror jag, och dessutom lite ledigt från jobbet nu. :) Låter skönt.

I fredags jobbade jag. Efter det kom Anna och hämtade mig. :) Vi satt och pratade och såg en film vad jag har för mig. Mysigt. Men inte så jättelång stund kanske.

I lördags tog vi det ganska lugnt, och det var skönt. Men sen behövde jag städa källaren och toaletten. Sen blev det jobbet. ;) Galna tjejer, eller nej, glada. :D Så snälla är dom. Efter det kom Emil och hämtade mig. 2 år och 4 månader igår btw. Vi åkte och åt med hans kompisar på nån kina-restaurang. Jag skrattade mycket. haha. De är för roliga ibland. ^^ Kommer inte ihåg vad som var så kul, men skratt blev det. :) Och det är ju fint. Sen åkte jag och Emil hem och hade det supermysigt. :)

Idag hade jag och Emil en slapp och mysig söndagsförmiddag. Tills det blev jobb. :) Ganska mycket att göra och så, men ändå en lyckad arbetskväll.

Tack tjejerna för att ni är så superbra! :) Bilden: Målad av Julia på tavlan på jobbet. ^^ haha! Den föreställer mig, om ni nu inte ser det då, ;D.

Vecka 38 för mig, betyder PLUGGA CLARA! KÄMPA CLARA! LÄS CLARA! Ungefär så. :) Så det kommer bli många blogginlägg, eftersom jag ska plugga. ;) hehe. :D
Ha en superbra dag imorgon! puss och kram /Clara.

1 kommentar:

  1. Haha, POOOOOOSITIVT!! Hahaha, han börjar inte tycka att det är lite smått uttjatat den där Ibbe? :P hahaha! Ja, jobbet är så kul att vara på, mycket härligt! :D Och btw, den som inte ser att det föreställer dig Clara, ja den är ju lite skruvad i bollen om vi säger så :P Hahaha! Kram kram :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara