29 september 2009

Hejhej,
sammanträde och mysig höstpromenad med Jenny har avklarats av kvällens trevligheter. :D

Sammanträdet gick bra. Jag gick hem därifrån med två uppdrag. Ganska svåra dock. haha. Det ena är att intervjua Pelle, vår nya ungdomsledare och intervjua honom om ekumenika. Fråga mig inte vad det är, för jag vet knappt inte. haha. Det är nåt med att kyrkans ungdomsverksamhet samarbetar med nån annan verksamhet. Osv... Nästa uppdrag var att skriva en kort grej om ungdomskören People nu då som är ny för hösten. ;)

Jenny-promenaden blev mörk. Men mysig. :D

Detta är en bild från julskyltningen typ för snart två år sedan. ;)
Jenny, du och jag tillsammans. Det är något som jag tycker om. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en hälsning :) Svaret kommer i din blogg om du har någon. Annars kommer den i samma inlägg som du skriver din kommentar i. :)

Ha det så bra! Tack. Kram/Clara